Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2007 14:12 - Проблемите на съзнанието - причина за всички болести.
Автор: tedimov Категория: Други   
Прочетен: 964 Коментари: 0 Гласове:
1



По-късно вече работех в Балкана, след като си бях взела специалността по детски болести, но ми се струваше, че нещо не ми стига да лекувам както трябва. Започнах да правя масажи, да изучавам китайска медицина. И тогава усетих да се стичат енергии по ръцете ми, също като водата при водопад. След това резултатите бяха невероятни. Излекувах няколко обречени на смърт хора. Ясновидки от района ми казаха, че ще стана много известна, че ще помагам на много отчаяни хора. Не им повярвах, разбира се, но после и това се случи. След като развих енергийните си способности, знаеш, че това в Балкана се получава най-добре, се преместих в Пловдив. Всъщност завърнах се при моите родители. Започнах да прилагам енерготерапия отначало само в кабинета, после и от разстояние. С времето започнах да осъзнавам, че освен лечението на органите и тялото трябва да се лекуват най-вече проблемите на съзнанието. Вече съм сигурна – болестите идват от съзнанието! За мен тайнството е разкрито. В академичната медицина съм изучавала и много други причини, но никога не се пишеше или говореше за болното съзнание. Години наред търсех отговор на въпроса: защо много от болестите не могат да се излекуват по лечебната стратегия на конвенционалната медицина. Мина много време, докато се убедя, че всички хора, на които лекувах съзнанието и психиката, са живи и здрави до днес. Затова с чиста съвест мога да твърдя - енерготерапията е един от най-естествените начини за лечение. В човешкото тяло има енергия, която се движи по известни на науката вече пътища. При боледуване се нарушават естествените енергийни пътища и консумацията на енергия от болните органи. Тази енергийна медицина изисква огромни знания за цялата природа, за цялата Вселена дори, защото ние сме повторение на огромния Космос. И по своите естествени пътища се извършва енергиен обмен както между самите нас, така и в Космоса. Установено е, че най-напред е енергийната информация, а после настъпва промяна в материята. Така проблемите на съзнанието като вид енергия се пренасят на нивото на човешкото тяло и то страда. Генетично уязвимите тъкани се разболяват. 
                           д-р Валерия Евтимова




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tedimov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 87481
Постинги: 29
Коментари: 51
Гласове: 720
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930