Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2007 14:03 - Среща на доктор с мъртви по време на работа.
Автор: tedimov Категория: Други   
Прочетен: 1766 Коментари: 3 Гласове:
0



Вече работих като лекар в поликлиниката в Кричим и една нощ по време на дежурство ми позвъниха по телефона и поръчаха посещение за болен у дома в района на селището. Оказа се, че адресът бе накрая на града. Отворих вратата на една пристройка с мъждукаща светлина и видях две стари, изкривени жени, които живееха там. Една от жените държеше череп от котешка глава в ръцете. Обслужих втората старица, която имаше бъбречна криза. Край тях гореше свещ и аз понечих да напиша рецепта. Обаче едната от жените ми каза, че те нямат пари. Нормално беше да ги попитам какво ядат тогава, а те отговориха, че ровят корени и хващат котки. Оставих им ампули от спешната чанта и си отидох. На другия ден попитах сестрата, която беше с мен в линейката, и шофьора за тези жени, които в 20. век си светят със свещ и ядат такива отвратителни неща. Те ме погледнаха, сякаш съм паднала от Марс: ”Докторе, къде сте били, кого сте лекували, та в тази къща от 15 г. не живеят хора, всички са измрели”. Този път бях силно изненадана, защото и те бяха с мен и не помнеха нищо. С кого ли съм се срещала, с мъртвите ли? И защо тези, които бяха с мен, нищо не помнят. Може би силата ми беше дала възможност да свикна с нещо необичайно и затова не е искала да знаят други хора...

д-р Валерия Евтимова 


Тагове:   доктор,   мъртви,


Гласувай:
0



1. cris55 - уууууу
19.07.2007 14:18
страховита история...
цитирай
2. tedimov - cris55
20.07.2007 08:23
Не ти ли се струва, че понякога имаш чувството, че си бил на дадено място, но не го свързваш с твоя милост. А всичко наоколо ти е познато. Но няма как да го вържеш с теб, защото знаеш, че за първи път го посещаваш. Питаш се дали не го оприличаваш на друго. Може и на теб да се е случвало ........
цитирай
3. mmmmmmmmm - С риск да ми сложите тежка диагноза
21.10.2007 18:16
ще споделя нещо...
Омъжена съм на 250км от местото на раждането си.В този град дойдох в деня на годежа си.4 или 5 г.след идването ми излязохме на разходка в гората.Седнахме на една поляна и повдигнах поглед да огледам района.Почти извиках - Аз съм била тук!:)...
Огледах да вида кой ме беше чул...Слава Богу никой.
Миналата година на глас разказах и си признах за случилото се.Не зная кой ми обърна внимание,все едно.Но все още ни мога да си обясня преживяното.
Може би някога съм живяла в този край и не случайно сега пак съм тук:)
Кой знае?!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tedimov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 87478
Постинги: 29
Коментари: 51
Гласове: 720
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930